تعریف کامل دسترسی در سطوح مختلف ذیل:

  • کارائی مطلوب در حجم وسیع کاربران همزمان و برخط
  • اولین سیستم اتوماسیون اداری تحت وب Full AJAX
  • رابط کاربری ساده به جهت جلوگیری از سردرگمی کاربر
  • ارتباط راحت بین شعب و زیر مجموعه ها سازمان (تبادل یا تجمیع)
  • قابلیت ارائه بر روی DataCenter ، اینترنت ، اینترانت و ...
  • قابلیت اجرا بر روی کلاینت ها و وابسته نبودن به سیستم عاملهای خاص
  • بینیازی به مراجعه حضوری برای ارجاع نامه و پیگیریها
  • دسترسی به سیستم از نقاط مختلف جغرافیایی و بستر های مختلف ارتباطی
  • امکان اتوماتیک سازی عملیات جهت تسهیل عملیات اداری
  • اعمال کنترلهای امنیتی منطبق با ساختار سازمان
  • قابلیت انطباق با شرایط سازمانهای مختلف به جهت پارامتریک بودن
  • قابلیت اجرای سریع در حجم مکاتبات بسیار بالا
  • امکان ارتباط مستقیم با اسکنر و قلم نوری
  • امکان دریافت و ارسال مکانیزه نامه ها ECE و Fax و Email
  • تعریف مهر و امضاء افراد و کاربران در سیستم
  • اقدامات قدرتمند در دبیرخانه و بایگانی به همراه پشتیبانی از دبیرخانه های متمرکز، نیمه متمرکز و غیر متمرکز
  • پشتیبانی از نامه های داخلی، نامه های صادره ، نامه های وارده و پیام.
  • امکان پیگیری مکاتبات و مشاهده سابقه نامه بصورت درختی و لیستی
  • قابلیت تعریف چارت سازمانی، کاربران و گروه های کاربری
  • قابلیت تعریف سطوح دسترسی ارجاعات علاوه بر مکانیزم پیش فرض موجود سیستم
  • قابلیت دسترسی به مکاتبات سازمان علاوه بر روند پیش فرض موجود سیستم
  • تایپ و ویرایش نامه ها در داخل خود نرم افزار
  • امکان مدیریت روند پیش نویس نامه ها تا امضاء نهایی پیش نویس
  • امکان استفاده از نامه هایی که چند امضاء دارند
  • امکان تعریف جانشین و تفویض اختیار با تعریف محدودیت بر روی نامه ها و تاریخ
  • امکان ارجاع اتوماتیک نامه ها با اعمال شرایط ارجاع خودکار
  • قابلیت نصب بروی Linux و Windows (سرور و کلاینت)
  • ارائه مکانیزهای امنیتی برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و اهراز هویت
  • امکانات جانبی مانند دفترچه تلفن (داخلی و خارجی)، مدیریار، تایم شیت
  • ثبت رخدادها و رویدادهای یک نامه در سطوح مختلف
 
 
گردش مكاتبات، مديريت دبيرخانه و كارتابل

گردش مكاتبات، مديريت دبيرخانه و كارتابل

با توجه به اینکه حجم مکاتبات و نامه های اداری موجود در سازمانها دائما در حال افزایش است نیاز به وجود ابزاری جهت مدیریت مکاتبات و نامه ها کاملا محسوس است. از این رو سیستمی کارآمد، سریع و دقیق می تواند ضمن بهبود فرایند گردش مکاتبات اداری، افزایش بهره وری سازمان و صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار موثر بوده و از اتلاف وقت درسازمان چه از جانب کارشناسان و چه از جانب ارباب رجوع جلوگیری نماید. همچنین موضوع بازیابی سریع و دقیق مکاتبات گذشته، برقراری زنجیره بین مکاتبات گذشته و حال برای رجوع دقیق به سابقه مکاتبات، تبادل مکانیزم مکاتبات می تواند گام موثری در زمینه تحقق دولت الکترونیک باشد.